niedziela, 6 kwietnia 2014

on
ino te wściekłe baby wypraszają - a wściekła notka Mariana przeciwko rocznikowi 53 zniknęła w sztucznej mgle.

  1.        Anonimowy       6 kwietnia 2014 11:26
    No to widzę ,że rocznik 53 został skutecznie " wygoniony" z tego bloga.

    Nikt nie chce pomagać w walce o zabrane prawa nabyte tego rocznika.
    Szkoda.

  2. Pani Izo, prosimy o szczerą informację- dlaczego rocznik 53 i pomagający nam m.in. Kibic, Jot nie możemy korzystać z tego bloga ? Czy jotownia to konkurencja ? ale jaka ? nic z tego nie rozumię. M.


    1. Nigdy nie napisałam, że ktokolwiek nie może korzystać z bloga. Nikogo nie wyganiam, nie wypraszam. Wręcz przeciwnie - zapraszam.

  1. Mnie również nie podoba się to że na naszym zawies... poniedziałek, 27 Styczeń, 2014 "Mnie również nie podoba się to że na naszym zawieszonych blogu znalazła się petycja53 .niech założą sobie swój blog .ela"
  2. 53 załóżcie sobie swój blog .nie podoba mi się że ... poniedziałek, 27 Styczeń, 2014 "53 załóżcie sobie swój blog .nie podoba mi się że podczepiliście się pod nasz czyli zawieszonych blog ,niczego podpisywać nie mam zamiaru..Wanda"
  3. A własnie ? czyj i dla kogo ? ,jest blog ,napewno 53 i inni sa tu goscmi ,ja utrzymywalam bloga ,drobna składka ,teraz sie ,,odwdziecze,,bo mi wywalczyli i dostane ,a 53 ? korzysta z okazji , bo jest okazja i za darmo. wsciekla baba z torunia
  4. Nie było Was był blog ,53 zrobcie sobie swoj,,znajdzcie sobie Admina i wieszajcie na nim psy a od naszej Zyzki ,wara ! Czujecie sie jak u siebie ,a nie musicie tu zagladac pisac po co ? Po jakiego pieruna ,wsciekla ze slaska
12 Mar 2014
Ponieważ nie widzę szczególnego zainteresowania przebiegiem dzisiejszego posiedzenia senackiej Komisji PCPP w sprawie Petycji Rocznika '53, odsyłam tylko do własnego wpisu w „jotowni” i proponuję pilną dyskusję na ...
15 Mar 2014
Okazuje się, że nie zamknęło to drogi do przyznania racji emerytce przez sąd. Usuń. Anonimowy 15 marca 2014 22:31. Wyrok z uzasadnieniem umieszczony w "Jotowni" ma datę 29 stycznia 2014r, natomiast wyrok " legnicki"
01 Kwi 2014
Już dawno, dawno temu pisałam, że moim zdaniem blog powinien funkcjonować wyłącznie po zalogowaniu się ( jotownia, tak ma i nie ma larum). A to, że się miesza w nasz emerycki temat galerię Adminki, to trudno mi nawet ...
16 Lut 2014
http://jotownia.wordpress.com. Jednocześnie zaleca się ;) użycie do otwierania plików pdf innych przeglądarek niż Firefox, który nie radzi sobie z pdf - tekst wygląda brzydko, a wstawione linki nie działają. Pozdrawiam Jot.