sobota, 16 lutego 2013

on
Spowodowanie utraty kontaktów pomiędzy skanalizowanymi krytykami Nowego Oświecenia jest dziecinną igraszką w obliczu totalnego lamerstwa staruszków salonetowych, którzy nie potrafią nawet linkować. Do utrwalania dyspersji poziomek przyczyniła się długoletnia hodowla homo oneticusa.
  1. Rzepka pisze:
    Witam,
    ze sporą częścią osób z tej listy zupełnie straciłem już kontakt…Przykre.

    Ja jestem tu:
    http://pejzaz.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie
  2. Jan Bogatko pisze:
    Dałem się nabrać na niezależność salonu24, ale życie prędko udzieliło mi nauczki.
    Odnoszę wrażenie, że celem salonu24 jest skanalizowanie krytyków Nowego Oświecenia,
    pozdrawiam,
Odeszli/usunięci z S24 � Moherowy Fighter

Tymczasem kontakty można utrzymywać wg recepty c² acz niekoniecznie u c²

Każdy może też sobie korzystać ze swojego prywatnego czytnika - bez autoryzacji druhny Luśtyk

Posiadacz własnego blogspota i własnego czytnika nie musi być zdany na łaskę druhny Luśtyk i nie musi ułatwiać służbom kanalizowania tzw. pławicy (ł zamierzone) w jednym miejscu.