sobota, 2 lutego 2013

on
 Link do eKranu jest dziś raczej kpiną z mydlarza Łazarza, ale pokazuje przynajmniej, iż piwnica raczej uwierała Igora.
 Ostatnio jednak Jacek Jarecki zaczął twierdzić, że Sergiusz pracuje teraz jako admin w Salonie24.
Żona Jareckiego Alga /Iwona Jarecka/ napisała o tym w komentarzu do notki Docenta Stopczyka  http://docentstopczyk.salon24.pl/274624,dlaczego-ekran-skonczy-marnie#comment_3915108 .  Gdyby była to prawda, wyjaśniałoby to całą sprawę.  Trzeba jednak zwrócić uwagę, że wraz z likwidacją stron Piwnicy i Tekstowiska. zniszczono też archiwa wielu blogów, a to juz jest draństwo.
  Jarecki może mieć rację, gdyż podkupywanie ludzi jest często stosowaną w biznesie metodą zwalczania konkurencji.
  W tym samym czasie Administracja Salonu24 "zwinęła" wszystkie notki w blogu Zapiwniczonych.  Można by więc pomyśleć, ze odniosła ona zwyciestwo nad Piwnicą.  Tak jednak nie jest.  Powstał bowiem portal Nowy Ekran, który skupia już ponad sześć razy więcej blogerów niż kiedyś Piwnica /w tym wszystkich z Piwnicy/ i w odróżnieniu od niej jest naprawdę groźny dla Salonu24.

Koniec Piwnicy i zniknięcie Sergiusza - elig - NowyEkran.pl
  • piwnicablog usunęła mnie karnie z piwniczki

    No i nie wiem teraz, czy już jestem odpiwniczony , czy tylko nielojalny wobec zarządu s24 lecz nadal zapiwniczony indywidualnie . Może, gdy się pokajam wobec odźwiernych piwnicy, to mnie warunkowo przyjmą z powrotemna ten swój lamerski agregat salonowego RSS? Może Wodzianna...
    28.11.2009 00:58 2
  • Piwniczna hipokryzja i dwulicowość

    I po co to było udawane święte oburzenie na czarną listę? Okazało się, że krypta wcale nie lepsza i cezuruje ad hoc a bez czyśćca. Piwnicablog wywalił mnie przed chwilą z lamerskiej listy na Twitterze ale w piwnicy jeszcze mnie toleruje heh heh heh Czekam na...
    26.11.2009 23:33 9
  • Zostałem wyrolowany przez nicponia Freemana

    Namówił mnie i jeszcze parę osób do abstynencji od salonu a sam tymczasem produkuje się na różnych noSGach i komentuje jak najęty. Wpisuję się, bo nawet w piwnicy mnie nie widać. Zamiast agregować blogi pozasalonowe Piwnica agreguje blogerów, którzy...
    25.11.2009 01:45 10
Igor raczej szybko kupił Sergiusza. Lista Freemana działała od 21 listopada do 1 lutego - niecałe 3 miesiące. Był to zwyczajny agregat RSS, jaki każdy może sobie założyć. Jak np. ten.