piątek, 4 października 2013

on
Babcie z budżetówki dzielą sobie skórkę na misiu a pan Krzysio zalany
łzami

Przedwczesne emerytury odwieszone nad dziurą budżetową

  • Anonymous  Anonymous  Ustawa powstanie i obejmie wszystkich zawieszonych.Paradoksalnie, przyczyniły się do tego niejednolite wyroki sądów. Wygrywali ci "po&q… Więcej »
  • Anonymous  Anonymous  Czytam to wszystko i wydaje mi się że dzielimy skórę na niedźwiedziu...Interpretujemy sobie wszystko na naszą korzyść / podobnie jak po ogło… Więcej »
  • Anonymous  Anonymous  Myślę że trzeba będzie składać wnioski do ZUS o wypłatę odsetek . Przecież nie może być tak że jedni dostaną a drudzy nie.
  • KrzysztofKrzysztofkich!A po co mam pisać i komentować, skoro zostałem uznany niemal za wroga nr 1 na blogu bo odważyłem się napisać, że moim zdaniem, w projek… Więcej »
    Panie Krzysztofie! Pozdrawia Pana kanalia i cham, tak zostalem przez Pana nazwany ok. roku temu,od tamtej pory podpisuje sie wlasnie /kich/.Tak prywatnie czuje, ze ma Pan zlego prowadzacego, mysle o mec. G.Stal sie Pan problemem dla samego siebie.Dziwne w ogole sie wydaje, ze nie sa kasowane posty krytyczne tyczace Pana osoby, czyzby... Wydaje mi sie,ze przewaznie mialem racje w swoich przemysleniach,.Zstanawiam sie nie raz,czy nie sa glodni mezowie zacnych blogerek i in.Anonimow. Kieszen pelna pusty garnek.Pozdr.
    via Zawieszenie emerytury: Gwoli przypomnienia.
  • AnonymousAnonymousPani Anno, żeby już nie przedłużać tej nazbyt enigmatycznej wymiany zdań, zachęcam, żeby pani ułatwiła blogowiczom sytuację i przedstawiła s… Więcej »
  • AnonymousAnonymousO głupocie to chyba piszecie swojej ale że na blogu to widocznie jeszcze większa głupota.
  • AnonymousAnonymousKochani bardzo proszę o wyjaśnienie:Projekt ustawy senackiej dotyczy wszystkich zawieszonych, tych co wygrali i tych co przegrali w sądach. … Więcej »
  • Anonymous AnonymousTo wygląda bardzo różnie, pewnie zależy od tego jak sędzia przyłoży się do pracy.Ja np.składałam wniosek o wyrok z uzasadnieniem 24.09. a w… Więcej »
  • AnonymousAnonymousNiech Pani zwróci uwagę , że obowiązek złożenia wniosku o emeryturę dotyczy w Polsce WSZYSTKICH, i obowiązuje od bardzo dawna . N ikt nie mo… Więcej »