poniedziałek, 27 maja 2013

on
KRajowi odbiorcy remittance opieprzają spierdzielantów, którzy owe remittance jeszcze przysyłają, ale na święta już przestali przylatywać.

"ona jej bardzo dobrze zyczy i dla jej wlasnego dobra codziennie ją gnoi".
Tak. To takie polskie..

Przygotowuję reportaż. Chciałabym prosić was o pomoc. Was, to znaczy Polaków mieszkających w Londynie. Chodzi o odpowiedz na dwa pytania:
1. Dlaczego wyjechaliście z Polski?
2. Jak wam się żyję w Londynie.
via peoplelivepolitics: PROŚBA.

Aha, o powrocie do Polski nawet nie myslalam, bo zmienilo sie prawo paszportowe dla tych, ktorzy za granica zmienili nazwisko na inne. Dzieki temu w Polsce nie jestem w stanie przebywac legalnie dluzej niz 3 miesiace (nie mam waznego dowodu ani paszportu, a w obcym paszporcie nie moge otrzymac wizy polskiej, bo jestem obywatelka polska. Fajny paragraf 22, prawda?).


dokladnie… ja podobnie, tyle ze mam mgr. ale co mi to daje. ;) ja pamietam jak za dzieciaka wrabiali nas: ‘ucz sie ucz bo nauka to potegi klucz, potem, ze do liceum, bo zawodowka to patologia, potem ze na studia trzeba bo sprzataczka musi miec fakultet’, a tu ch*j… sprzataczka musi miec orzeczenie o niepelnosprawnosci by mozna ja bylo dymac za 500 zeta na smieciowce. 

1 standardowych komentarzy:

Komentować mogą jedynie zalogowani użytkownicy z podwyższonym stopniem anonimowości. Anonimy niskiego stopnia nadal odbieram na priva, ale ich nie publikuję ze względu na hasbarę schetyniątek.
Można tu użyć niektórych znaczników HTML, takich jak <b>, <i>
"Przepis" na aktywny link w komentarzu (dla niezorientowanych):
<a href="tu wstawiamy hiperłącze w postaci http://poprawczak.blogspot.com/2013/04/anonimowe-komentowanie.html">tu wstawiamy tytuł linkowanego utworu lub frazę</a> → tutaj więcej szczegółów