sobota, 23 marca 2013

on
nie mam już więcej pomysłów.
Plonem dwumiesięcznych poszukiwań są zainteresowania w profilach:
Zainteresowania:  pułapka paszportowa, emigracja, Polska, Poland, enneagram, duża wspólna inicjatywa, piwnica pod Jankesami, Ścios, polityka

Za jednym kliknięciem w zainteresowanie można sobie wyszukać parę profili z adresami kilku blogów, które ktoś obserwuje

Poza tym mamy różne wyszukiwarki
Bronisław Komorowski site:blogspot.com - Szukaj w Google

Do 1 lipca 2013 można jeszcze prywatnie podpatrywać blogspoty w czytniku Google




Po 1 lipca pozostanie widżet "moja lista blogów" oraz jakiś inny czytnik

Moja lista blogów



Rozmyśliłem się co do celowości integracji w kołchozie życzliwych klakierów Ściosa, bo bloger Ścios wycina oponentów.
Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele.
Do tego kołchozu nie da się nawet przylinkować.

Brałem jeszcze pod uwagę forum z zajawkami, ale jakoś nie ma zbyt wielu chętnych.

Najważniejsze w tym wszystkim jest linkowanie. Bez linkowania nie będzie żadnej sieci - bez sieci nie ma mowy o jakiejkolwiek "wspólnej" inicjatywie ani o wypozycjonowaniu niepoprawnych fraz czy wpisów.
LINKUJMY! - akcja hipertextowa