sobota, 8 lutego 2014

on
Zamieszczam odsyłacz do komentarza pod stronką statyczną, bo w kurniku Zyzki takowy odsyłacz nie działa.
Jot     8 lutego 2014 11:52
Wigo i Wszystkie Aktywne :)
notka na stronie Senatu jest z 2 grudnia. Ciągle zaglądam na strony Senatu w oczekiwaniu na oficjalne informacje o dalszym postępie prac nad naszą petycją,
a mam nadzieję, że powinny się pokazać.
Ostatnie zdanie z notki:
"Przewodniczący Komisji Praw Człowieka, Praworządności i Petycji, po zapoznaniu się z materią petycji, skierował sprawę do Zespołu ds. Prawa Konstytucyjnego i Parlamentarnego oraz Orzecznictwa TK działającego w ramach Biura Legislacyjnego Kancelarii Senatu, w celu zbadania legislacyjnych możliwości realizacji postulatu zawartego w zbiorowej petycji."

21 stycznia telefonowałam do Senatu (minęły 3 mies. ;) od wysyłania petycji i wałkowano sprawę petycji p. Ewy) i poinformowano mnie, że opracowana petycja wróciła już do Przewodniczącego Komisji.

Kontakt do Działu Petycji:
http://www.senat.gov.pl/kontakt/spis-telefonow/biuro-komunikacji-spolecznej/

Przewodniczący Komisji:
http://www.senat.gov.pl/sklad/senatorowie/senator,36,8,michal-sewerynski.html

Pozdrawiam
Jot

PS
Poinformowano mnie także, co przyjęłam z przykrością, że było dużo zwrotów zawiadomień. Może adresy nadawców petycji były pisane niestarannie lub wykorzystywano cudze adresy (!). Wniosek z tego taki, że bardziej liczy się jakość niż ilość.
Jot