sobota, 28 września 2013

on
bo obecna wyszukiwarka Zyzki przeszukuje wyłącznie wpisy blogowe


Na razie małe klikalne demo



Po otwarciu każdego rezultatu i tak musimy dokonać ponownego przeszukania stroniczki za pomocą Przyciśnij Ctrl i F jednocześnie. Zawiła dwustopniowa procedura wyszukiwania definitywnie jest zbyt skomplikowana na posiwiałe makówki Babć Polek - mogłyby dostać oczopląsu. Życzliwie doradzam babciom spokojne przeglądanie kurnika licencjatki informatycznej Zyzki na piechotę.

Nie moja wina, że Zyzka dostała licencjat z informatyki za pół prosiaczka i dwie gęsi.

Pisałem już, że komentarze do wpisów statycznych nie mają własnych odsyłaczy i giną w bałaganie kurnika Zyzki. W tłumie 200 komentarzy ciężko będzie znaleźć komentarz Elżbiety. Komentowanie pod stronami statycznymi - zwanymi nie wiadomo dlaczego "zakładkami" - mija się z celem. Adminka Zyzka już dawno przekroczyła limit 20 "zakładek". http://poprawczak.blogspot.com/2013/09/limit-200-... 





Kurnik Zyzki dostarcza nam dawno zapomnianych wrażeń i zapewnia wgląd w mentalność kasty urzędasów, którzy osiągnęli wiek bezproduktywny w okresie późnego Gierka.
Panie Krzysztofie,
proszę mi odpowiedzieć, wniosek o emeryturę złożyłam 30.12.2008 r. decyzję o przyznaniu mi świadczenia otrzymałam po dwóch tygodniach tj. 15.01.2009 r. Nie powinnam otrzymać wznowienia emerytury prawda ? Jestem z tych z przed 08.01.2012 r. ? A ja dzisiaj dostałam pieniądze z wyrównaniem od 22.11.2012 r. Czy mam zacząć je odkładać bo ZUS zażąda zwrotu ?
JS
via Zawieszenie emerytury: Szalony pomysł.
"Nie do wiary" co czytam.
Ja też nabyłam prawo do emerytury przed 8.01.2009 r, a ZUS wznowił wypłatę emerytury od 22.11.2012 r.( nie wnosiłam do Sadu)
Jutro przyniosę do pracy moją decyzję, zrobię skan i prześlę do Adminki.
via Zawieszenie emerytury: Apel.
Oto cała wyszukiwarka zawieszonych emerytur