niedziela, 30 listopada 2014

on
Elektorat nie dostrzega problemu. Ręce opadają.

Po­wtór­ki wy­bo­rów nie chce 54 proc. Po­la­ków. 62 proc. twier­dzi, że wy­bo­ry nie zo­sta­ły sfał­szo­wa­ne.
za pomocą 25 proc. Polaków uważa, że sfałszowano wybory samorządowe 2014.

  1. Wojtek pisze:
    Zapomina się, że bez wniosku senatora Zbigniewa Cichonia sprawa zawieszonych emerytur ucichłaby szybciutko. Rzeczony wniosek kosztował Cichonia stołeczek w senacie.
    Cichoń
    0
    0

    Rate This
    • kibic pisze:
      Wojtek napisał:
      „Rzeczony wniosek kosztował Cichonia stołeczek w senacie.”
      Nie dostrzegam związku…?
      0
      0

      Rate This
      • Wojtek pisze:
        Nie dostrzegam związku…?
        Nie wiem, co Pan dostrzega, a czego nie. Można kliknąć w obrazek. Dostrzegam analogię pomiędzy impasem wniosku w maju 2012 oraz aktualnym impasem z petycją.
        0
        0

        Rate This
        • kibic pisze:
          Z klikaniem we właściwe miejsca u mnie nietęgo. Dziękuję więc za uprzejmą podpowiedź. Chodziło mi wyłącznie o związek pomiędzy złożeniem wniosku i brakiem wyboru na kolejną kadencję. W tym względzie komentarz “schowany” za obrazkiem mnie nie oświecił, chociaż teraz wiem, że plany reelekcyjne pokrzyżowali krakowscy wyborcy… może nawet emeryci (!)
          Cóż, polityka jest mi raczej obca. ;)
          0
          0

          Rate This
  2. kibic pisze:
    Szanowny Panie Wojtku, „bratnie serwery wyborcze” nie przebiły się do mojej wyobraźni politycznej, dlatego nie podołam tej konwencji… ;)
    0
    0

    Rate This

Przeszukaj cały Blogspot i pół WordPressa