czwartek, 19 czerwca 2014

on
Ino ortografia szwankuje.
Do tekstu pisma poseł Mazurek, przepisanego z dokumentu
w formacie pdf wkradło się trochę błędów (szczególnie pisownia "osobno zamiast razem"), ale generalnie to dobrze, że skorzystano z materiału zamieszczonego w "Jotowni". ;)
Odpowiedz

Odpowiedzi


  1. To jednak blog współpracuje z "Jotownią"??
    o ile mnie pamięćnie myli jakiś czas temu była tu "afera" w związku z "Jotownią".
    Coś mi się to wszystko zaczyna niepodobać - czyżby "konkurencja"stała się "wspólnikiem"???
    Blog dogorywa///.
    Tylko jeszcze parę osób tu zagląda z braku laku i nudy.
    Szkoda......
  2. Faktycznie. Jest trochę tych "kwiatków".
Mazurek.pdf Pismo posłanki

Genialna adminka Zyzka wrzuciła treść pdf-u do wyszukiwarek wg anonimowej recepty:
Wyantycypowałem sobie, że wyszukiwarki nie wyszukują fraz w pdf-ach.Przejechałem więc myszą po pdf-ie, skopiowałem tekst i wrzucam do sieci. Tym sposobem wyszukiwarki będą miały okazję zapoznać się z frazami ukrytymi dotychczas w pdf-ie
za pomocą Art. 53 ustawy emerytalnej w latach 2004-2013 | Jotownia.